A résztvevők képesek legyenek jelenlegi vagy leendő munkájuk, feladatvégzésük során az ügyfeleket kezelni, kiszolgálni, és ehhez a megfelelő kommunikációs technikákat alkalmazni. A program elvégzésével a résztvevők képesek lesznek az ügyféllel kapcsolatos helyzetek, szituációk felismerésére és kezelésére, a hatékony kommunikációs megoldások alkalmazása.
Olyan felnőttek, akik a jelenlegi vagy leendő munkájuk során ügyfelekkel dolgoznak.
A program óraszáma: 20 óra
(E-00725/2014/D007)
Tovább(E-00725/2014/D008)
Tovább(E-00725/2014/D002)
Tovább(E-00725/2014/D003)
Tovább(E-00725/2014/D005)
Tovább(E-00725/2014/D006)
Tovább(E-00725/2014/D001)
TovábbA végzettek 80%-a a szakképzettségének megfelelő szakmában helyezkedik el.
A frissen végzett, állást kereső, Zsigmondos diplomával rendelkezők 97%-a 3 hónapon belül elhelyezkedik.
A Zsigmondon végzett hallgatók átlagfizetése az 5. legmagasabb Magyarországon!
A végzettek 80%-a a szakképzettségének megfelelő szakmában helyezkedik el.
A frissen végzett, állást kereső, Zsigmondos diplomával rendelkezők 97%-a 3 hónapon belül elhelyezkedik.
A Zsigmondon végzett hallgatók átlagfizetése az 5. legmagasabb Magyarországon!